Poslední dobou se na Teepkovi šíří zvěsti ohledně arogance adminů a krámku. Vše bych zde rád uvedl na pravou míru. Kategorie Zkušenosti s manipulací ve zdejším fóru se mi na to krásně hodí.

K tomuto textu mě popíchl týpek s přezdívkou Doveda (takto se na serveru Teepek.cz označují chlapci, dívky jsou prozměnu týpci). Na fórum jsem napsal, že se mi při troše snahy podařilo moji objednávku rychleschnoucího ručníku dostat do stavu vyřízeno a připojil jsem radu jak toho dosáhnout.

„Po nekonečném urgování na několik emailových adres patřících Teepkovskému vedení jsem konečně dostal mail o vyřízené objednávce v krámku. Odečetly se mi kredity a zboží je (snad) na cestě ke mě domů. Takže rada zní: Pokud se ani po měsíci po objednání nic neděje, postačí urgovat, urgovat, urgovat, prudit, psát, zahlcovat jim email každý týden novou zprávou a pak to půjde.“

Odpověď od Dovedy byla značně negativního charakteru. Vše nakonec ztvrdila mračounem.

„Jo? Tak to přesně dělal Popelka,řekli jí (napsali) že je na ně drzá. Tak ne prudit – že prý chtěla odpověď,ta si dovolila. Že. :-(

Nechci se teď navážet ani do Dovedy ani do Popelky, ale…

Internet je veskrze anonymní záležitost a může zkreslovat pravdu či dokonce lhát. Jak tedy může Doveda vědět co přesně Popelce napsali?

Další věcí je, že některé příspěvky ve fórech, které psala Popelka vyzařují anti-teepkovskou náladu. Zvláště mě pak na myšlenku, že je to od Popelky pouze výkřik v podobném duchu, přivádí její status. Věta „Jak to tady dopadne s Teepkem když všechno omezil?“ na veřejném profilu je zarážející.

Dobrá, ale vezměme v potaz, že je Doveda s Popelkou v přátelském vztahu, znají se osobně, nebo má Doveda oprávněný pocit, že Popelka opravdu zaslala na vedení email s žádostí o informace ohledně její objednávky. Jde samozřejmě také o skautku, u které je velká pravděpodobnost, že bude mluvit pravdu. A nebo to jen Doveda špatně pochopil z Popelčina vyprávění?

teepek-main Pevně věřím, že by vedení Teepka na Popelčin email nereagovalo tak arogantně, jak popisuje právě Doveda. Tedy v případě, že popelka poslala mail informativně-tázacího charakteru. Pokud napsala něco ve smyslu „Můžete mi už konečně poslat ty věci, které jsem si objednala před několika týdny?!!!!!!“, nedivil bych se, kdyby jí vedení poslalo do míst, kde končí vylučovací soustava.

Pokud chcete dostat svou objednávku, platí zde základní pravidla.

  1. Čekejte. Pokud vám nedojde žádná informace o odeslání do nějakého rozumného data, napište slušný dotaz na adresu: skaut@junak.cz Je možné, že se objednávka sekla. To se stává i u velkých obchodů.
  2. Stále nic? Připomeňte se znovu. Já se připomněl po měsíci. Pokud se nic nebude dít, připomínejte se znovu.
  3. Zde se můžeme lišit, ale já dostal přeposlanou zprávu, která putovala na jiné adresy ve vedení.
  4. Dostal jsem email se zprávou, že 8.4 bude odeslána má objednávka. Těšil jsem se na hezký dárek k narozkám, ale kde nic tu nic.
  5. 13.4 jsem zaslal další email. Byl velmi stručný a jak jinak, nikdo mi na něj neodpověděl.
  6. 18. dubna jsem tedy poslal další upomínkový email. Ještě tentýž den jsem dostal odpověď od šéfredaktora webu. Přeposlal mé upomínky na další adresu – Stále nic.
  7. Již jsem se chystal na lehce agresivnější mail, ale dříve mi došla zpráva o vyřízení objednávky. Doufám, že to znamená, že je má objednávka odeslána a dorazí ke mě domů co nejdříve.

Záznam z emailové konference, do které jsem se pustil já.

  1. Sent: Sun, 13 Mar 2011 18:22:05 +0100

Subject: Zboží z krámku

Dobrý den, píši Vám ohledně krámku na webu Teepek.cz Objednal jsem si rychleschnoucí ručník, který mi stále nedošel. Také mne zaráží, že se neodečetly ani body.

Na závěr uvádím kopii mailu:

Ahoj milý týpku, typoňko, >

objednal sis věc(i) z nabídky Teepkova krámku.

Objednávka byla přijata a bylo jí příděleno číslo 1019. Bude co

nejdříve

zpracována a věci ti budou zaslány na adresu uvednou při objednání.

Teď se nachází ve stavu: Odeslaná

Kdyby byly nějaké problémy, neváhej kontaktovat správce Teepkova

krámku: >

Rak – Petr Ráček

ICQ: 73–288–611

email: petr.racek@gma­il.com

Užij si vybrané věci

Za Teepkův krámek

Rak – Petr Ráček

Je objednávka stále platná?

Děkuji

-- S pozdravem, Ondřej Turek, nick na Teepkovi: opicakuza _____________­_________________ ICQ: 241566544 Skype: turek.ondrej

Podíveje se na můj blog: http://opicakuz­.desitka.cz

  1. Sent: Thursday, April 07, 2011 12:15 PM Subject: Re: Zboží z krámku

Zdravím, stále jsem nedostal žádnou odezvu. Připomínám se tedy.

Děkuji

Dne 14. března 2011 15:24 Michaela Skaloudova <skaut@junak.cz> napsal(a):

Nazdar, Tvůj dotaz jsem předala na TDC, konkrétně řediteli br. T. Slavíkovi.

Lenka Šablová, asistentka starosty Junáka

3) Dne 7. dubna 2011 12:23 Tomáš Slavík Ahoj, prosím vyřiďte tuto reklamaci.

Díky

F.

Ing. Tomáš Slavík, ředitel TDC

  1. Ahoj,

bohužel Tvůj email ke mě nedoputoval.

Tvá objednávka je připravena k odeslání. Předpokládané odeslání je zítra 8.4. Českou poštou. Body se ti odečtou ve chvíli odeslání.

Měj se fajn

Petr Ráček – Rak správce Krámku

  1. 2011/4/13 Ondřej Turek Dobrý den, stále mi nic nedorazilo a ani se mi neodečetly body…
  2. From: Ondřej Turek Sent: Monday, April 18, 2011 4:29 PM

Dobrý den, dle vašeho předchozího emailu se mi u Teepka měly odečíst body a současně s tím měla být odeslána objednávka č. 1019 již 8.4. Bohužel se tak nestalo a nedostal jsem žádnou jinou zprávu.

Mohu s tím něco dělat?

Děkuji

  1. 18. dubna 2011 18:55 Ahoj,

přeposlal jsem všechny Tvoje urgence správci krámku a budu ho teď uhánět, aby to rychle vyřídil. Já sám netuším, kde je problém. Omlouváme se za vzniklé problémy. Je to nepříjemné.

S pozdravem,

Teo Jan Kříž

šéfredaktor webu www.teepek.cz

  1. 26. dubna 2011 18:03

Ahoj milý týpku, typoňko,

objednal sis věc(i) z nabídky Teepkova krámku.

Objednávka byla přijata a bylo jí příděleno číslo 1019. Bude co nejdříve zpracována a věci ti budou zaslány na adresu uvednou při objednání nejpozději do 4 týdnů. Kredity ti budou odečteny ve chvíli, kdy bude objednávka ve stavu Vyřízeno.

Teď se nachází ve stavu: Vyřízená

Kdyby byly nějaké problémy, neváhej kontaktovat správce Teepkova krámku:

Rak – Petr Ráček

ICQ: 73–288–611

email: kramek@teepek.cz

Do každé zprávy uváděj číslo objednávky.

Díky a užij si vybrané věci

Za Teepkův krámek

Rak – Petr Ráček

Za pouhých 43 dní jsem dokázal Teepka přimět k aktivitě. Stačí se tedy obrnit trpělivostí a především se chovat slušně!


««« Předchozí text: Jak šel čas Následující text: Nejčastěji vyhledávaná slova a fráze na Google »»»


Plusni to!

Ukaž článek kámošům!

Tweetuj!

Čtvrtek 28. 04. 2011, 11.09 | Úvahy, Internet | 658x přečteno



comments powered by Disqus